על מנת לקבל פניות דרך האינטרנט המטופל צריך להכיר אתכם ולסמוך עליכם.
ולכן, בכל פרסום אינטרנטי עליכם להציג את עצמכם כך:
1. תמונה – תמונה מקצועית וגדולה, מייצרת חיבור אליכם. המתעניין רוצה להכיר אתכם בטרם יפנה, זה משרה אצלו תחושת ביטחון. ללא תמונה הסיכוי שיפנה אליכם שואף לאפס.
2. טקסט ברור – מענה ל-4 שאלות חשובות: 1. האם אתם יכולים לטפל בו ? (באיזה אוכלוסיות אתם מטפלים). 2. האם יש לכם פיתרון לבעיה שלו? (איזה בעיות אתם פותרים) 3. מה הטכניקה שאיתה אתם עובדים? (איך היא יכולה לעזור בפיתרון הבעיה של המטופל המתעניין). 4. מי אתם? (מה הרקע שלכם, איזה תעודה יש לכם וכמה ניסיון יש לכם).
מאת: מיכל ילוז, מלכת האינטרנט