1 דקות קריאה
מהי שיטת המסע

מאת: גל גלייה פורמן - "הריפוי שבך" | מטפלת בשיטת המסע | ברנדון בייס

כששומעים את המילה מסע, עולה אסוציאציה של תרמילאים על הרי ההימליה או מטיילים על שביל ישראל, מסע בין מדינות, בין אוקיאנוסים ובעומקם.

המסע שאני מתארת כאן הוא די דומה אלא שהוא לוקח אותנו אל ההרים שבגוף, אל העמקים שבלב מסעות בין הנפש והגוף, בין המודע והלא מודע.

למה לנו לצאת למסע כזה? מי שכבר חווה יודע להגיד שלטפס על הרי ההימליה יכול להיות יותר קל מזה. רובינו חווים את העולם מבחוץ, כל תיאור שנתבקש לתת לכל סיטואציה יהיה מלא בתיאורים חיצוניים לנו עד כדי כך שגם מה שאנו חווים בתוכנו נתאר זאת כמשהו חיצוני. 

כשאנו תינוקות רכים ההישרדות הגופנית שלנו תלויה בגורמים מבחוץ וכאן מתחיל הכול... אני צריך את החוץ כדי להתקיים, אם אני צריך את החוץ אני אשמור על החוץ הזה גם במחיר של לוותר על המהות שלי. אנו במהות שלנו אהבה – אנו שוכחים זאת מתוך הצורך לשרוד וכל חיינו אנו במסע לחזור לעצמינו.

שיטת המסע שפותחה על ידי ברנדון בייס מאפשרת לנו לקצר את הדרך הזאת להיזכר במי אנחנו באמת על ידי מסע ייעודי לתוך הגוף והנפש. 

ברנדון בייס שכל חייה הקפידה על תזונה, פעילות גופנית, תהליכי הרפיה ומדיטציה מצאה את עצמה מתמודדת עם גידול ברחם. זה היה לא מובן, אורח חייה היה כה בריא פיזית כה עשיר רוחנית, איך בכל זאת מופיעה מחלה כזו בתוכה.

ברנדון שהאמינה כי נפש וגוף קשורים אחד בשני החלה בחקירה פנימית עמוקה להבין מה זה בא להגיד לה. מתוך החקירה הזו נולדה שיטת "המסע". המסע מוביל אותנו אל הידע הפנימי העמוק בתוכנו. לתאים בגופינו יש זיכרון – משברים שאנו חווים בחיינו נצרבים בזיכרון התאי ומנהלים אותנו בדרכים שונות. שונות ככל שיהיו, הדרכים האלה לוקחות אותנו סחור סחור ורחוק כדי שלא לעורר את אותו זיכרון תאי שנצרב.

הסחור סחור הזה שאנו מתנהלים בו בצורה מודעת או לא, מביא אותנו להרגיש את המצוקה. בין אם היא רגשית או גופנית היא כאיתות של המערכת שלנו שמשהו אצלנו, בתוכנו דורש התייחסות.

יחד עם יכולת הזיכרון של התאים, לתאים יש גם יכולת למידה. התובנה הזו פתחה לפני חלון גדול של תקווה לריפוי של בתי, אם התאים יכולים ללמוד להיות חולים הם יכולים גם ללמוד להיות בריאים. זה הקסם של תהליך המסע. 

המסע הוא תהליך למידה שמוביל אותנו דרך חוכמת הגוף והנפש אל מקור הכאב ואל הריפוי שהוא זקוק לו. התהליך הזה מאפשר קבלה של כל הרגשות שאנו נמנעים מלהרגיש, הרבה לא יודעים כי רגש הוא כמו כל אנרגיה, כשמאפשרים לו לזרום בחופשיות הוא לא נשאר, הוא עובר. חוסר הרצון שלנו להרגיש רגשות כמו פחד, עצב, כעס, אכזבה... גורם לנו לדחוק אותם בדרכים שונות, אכילה, שתיה, עישון, סקס כל דבר שיכול להסיט את תשומת ליבנו מהרגש וכך יוצר חסימה אנרגטית.

במסע אנו מאפשרים לכל הרגשות האלה להיות, הם כמו תחנות בדרך אל המהות שלנו. המהות שלנו היא הנשמה וכשאנו רואים את המציאות ברמת הנשמה אנו באמת רואים אותה ולא מעורבבים בתוכה. התהליך מתרחש ברמת תודעה עמוקה ביותר ומאפשר שחרור של אמונות מגבילות, פחדים, פוביות...יעיל מאוד לטיפול במתח, בעיות חברתיות ו/או משפחתיות, בעיות של ערך עצמי, כעסים, עצב עמוק, מחלות כרוניות, כאבים, התמכרויות, התמודדות עם אובדן ומצבים של חוסר ודאות ועוד.

גל פורמן שטיפה אנרגטית | שיטת המסע

גל גלייה פורמן
"הריפוי שבך" | מטפלת שטיפה אנרגטית | ד"ר נאדר בוטו. בשילוב טיפול בשיטת המסע | ברנדון בייס
הקליקו למידע ופניה ישירה לגל גלייה פורמן >>


@ כל הזכויות שמורות. אין להעתיק חלקים או את כל המאמר.
מזמינים אתכם לשתף את המאמר כמו שהוא.