1 דקות קריאה
מהי שטיפה אנרגטית

רפואה אינטגרטיבית מאחדת - השיטה של ד״ר נאדר בוטו
מאת: גל גלייה פורמן - "הריפוי שבך" | מטפלת שטיפה אנרגטית | ד"ר נאדר בוטו.

הרבה מכירים את השיטה בשם שטיפה אנרגטית.

השטיפה האנרגטית היא חלק חשוב בתהליך אך מעבר לשטיפה עצמה מטרת התהליך היא להביא את האדם לאיזון דינמי מה שנקרא במושג המקצועי הומאוסטזיס.

כל דבר בחיים שלנו צורך אנרגיה, פעולות פיזיות, פעולות מחשבתיות, התמודדות עם מצבים רגשיים... כאשר אנו משקיעים אנרגיה יותר ממה שיש לנו, נוצר מצב של חוסר איזון.

במצב אנרגטי מאוזן אנו יכולים להשקיע אנרגיה והגוף יודע להחזיר את עצמו למצב של איזון. משברים רגשיים, מתח, לחץ, הינם זוללי אנרגיה וכאשר אין בתוכנו את החיוניות הדרושה להתמודד עם משברים אלו, אנו פוגשים את התוצאה בגוף שלנו בצורת מחלה, כאב ודכאון.

ברפואה האינטגרטיבית המאחדת אנו משחררים את המשברים הרגשיים מהגוף ומתעלים את האנרגיה על ידי השטיפה האנרגטית וע"י הנחיות לתיעול האנרגיה שיש לשמור ולהקפיד עליהן על בסיס יומיומי.

השטיפה האנרגטית משחררת חסימות ומחדשת זרם אנרגטי שמאפשר לגוף להטען מחדש.
במהלך השטיפה אנו משחררים משברים רגשיים שכלואים בגוף, השחרור נעשה ע"י חשיפת המשבר ועיבוד המשבר, ע"י שינוי זיכרון, מבט במשבר מזווית אחרת בהתייחסות לזמן ומרחב. השטיפה נעשית תוך כדי נשימות מעגליות ונענוע של הגוף, מצב שמאפשר לשחרר קצת את ההתנגדות ומאפשר לרגשות, זיכרונות, משברים לצוף. לחיצה על צמתים אסטרטגיות בהן נחסמת אנרגיה, מאפשרת לאנרגיה להתחיל לזרום בצורה טובה יותר בכל מרכז ומרכז ולהביא את כלל האנרגיה של הגוף לאיזון.

התהליך משלב דמיון מודרך בו אנו מעבדים את המשברים שעלו. תהליך קבלה, סליחה או שינוי זיכרון כל דרך שנדרשת על מנת לשחרר החסימה ולהביא את המשבר לפתרון. הזרמת האנרגיה בסוף השטיפה מאפשרת לגוף להירגע לתוך החיים המחודשים שזורמים בתוכם.

תהליכי ה-FEEL – Fast Emotional Elaboration and Liberation מסייעים בשחרור של פחדים ופוביות ע"י זיהוי החסימות שנוצרו בעקבות הפחד ושחרור שלהן. תהליך זה מתבצע בשכיבה, או עמידה עם מגע במרכזי אנרגיה בהתאם לפחד עליו עובדים. תהליכי TTRT - Trans Temporal Regression Technique מאפשר לשחרר משברים שמקורם אינו ידוע. תהליך זה נעשה בעמידה או שכיבה.

חלק בלתי נפרד מהטיפול הוא העלאת חיוניות והוא חשוב ביותר, חיוניות גבוהה מאפשרת להכיל ולהחזיק במידע החדש שנכנס למערכת ולשמור על איזון לאורך זמן.  שמירה על חיוניות גבוהה מאפשרת התמודדות עם מה שהחיים מביאים איתם בצורה בריאה יותר.

העלאת חיוניות מתבססת על האנרגיה שאנו מכניסים לגוף, מזון, מוצרים נוגדי חמצון, פעילות גופנית ומינית, פעילות מרגיעה כמו יוגה, מדיטציות, טיולים בטבע וכל פעילות אחרת שמאפשרת להוריד את רמת המתח והרפיה.

לכל משבר יש כתובת בגוף – מתוך הבעיה הגופנית ניתן להבין את המשבר שעומד מאחוריו, ובצורה מהירה יותר להגיע אל השורש. לכן, תהליכים אלו לא דורשים כמות רבה של טיפולים, המטרה היא לפתור את המשברים ולאפשר למטופלים לקחת את הלמידה מהתהליך אל החיים. הרגשות הקשים, הכאבים, החולי הם כמו נורת אזהרה על לוח השעונים, הם אומרים שמשהו לא תקין, משהו מבקש את תשומת הלב שלנו.

אל תתעלמו מהגוף שלכם, הגוף הוא שדה אנרגטי והאיזון שלו מאפשר לתודעה שלנו לאהוב ולהרגיש אהבה. אל תתעלמו מהלב שלכם, תפתחו אותו, פתחו מודעות למחשבות ולכאבים שלכם, כשאנו מדחיקים את הרגש הוא נתקע אצלנו בגוף ובשלב מסוים בוער ברמה כזו שיוצר נזק בלתי הפיך.


גל פורמן שטיפה אנרגטית | שיטת המסע

גל גלייה פורמן
"הריפוי שבך" | מטפלת שטיפה אנרגטית | ד"ר נאדר בוטו. בשילוב טיפול בשיטת המסע | ברנדון בייס
הקליקו למידע ופניה ישירה לגל גלייה פורמן >>


@ כל הזכויות שמורות. אין להעתיק חלקים או את כל המאמר.
מזמינים אתכם לשתף את המאמר כמו שהוא.