לטפל בי - רן רייטר - מטפל התנהגותי
רן רייטר מטפל התנהגותי

מטפל התנהגותי, טיפול באוטיזם

רן רייטר

לפנייה ישירה לרן:

רן רייטר

phone4, phone, contact, telephone, support, call

054-6852804

להתקדם ולהצליח - תוכנית קידום ביתית  לילדים  עם צרכים מיוחדים 

כל ילד יכול להתקדם - ילד עם צרכים מיוחדים רק צריך יותר הובלה מקצועית. 
תוכנית "להתקדם ולהצליח" נותנת מעטפת כוללת לילד ולהוריו. מייצרת צוות ומעגל תמיכה אשר יעבוד בסבלנות רבה ובמקצועיות גבוהה עם ילדכם על נושאי חיים מגוונים, במטרה לאפשר לו שילוב מלא בחברה. 

הטיפול יעסוק בנושאים רלוונטים לגיל הילד כמו: עצמאות בחיי היום יום , תקשורת עם ילדים ומבוגרים, משחק עצמאי , משחק משותף ועוד. 
מפגשים נערכים בבית המטופל, בסביבה הטבעית של הילד. הצלחת הקידום מחייבת התמדה ושיתוף פעולה הורי. 

רן רייטר – מנתח התנהגות ועובד סוציאלי, בעל ניסיון עשיר בעבודה עם ילדים בעלי התפתחות תקינה כמו גם ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים , מומחה לטיפול באמצעות ביופידבק, מעניק שירותי ייעוץ למסגרות טיפוליות שונות 

מטפל התנהגותי

רמת השרון, רעננה, כפ"ס, פתח תקווה והסביבה, צפון תל אביב, או בסקייפ

054-6852804 - רן רייטר

ילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים יכולים בהחלט להתקדם – הם רק זקוקים ליותר הובלה מקצועית .

על כן , כאשר עובדים עם אנשים עם צרכים מיוחדים, פעמים רבות יש צורך, מעבר להדרכת ההורים, גם בטיפול ובעבודה ישירה עם הלקוח בעל הצרכים המיוחדים –  במה שידוע בשפה המקצועית כתוכנית ביתית מלאה...

צרו קשר
למידע נוסף:
054-6852804

טיפול התנהגותי לבעלי צרכים מיוחדים

 
מה כוללת תוכנית ביתית מלאה ?
כל מפגשי המעקב נערכים בהשתתפות ההורים והם חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד מהתהליך ומקבל ההחלטות להמשך.

עוד במסגרת עבודתי אני מציע:
  • הרצאות וסדנאות כחלק מרצוני להסביר לכלל בני המשפחה, לגננות, מדריכים ולאנשי צוות במסגרות טיפוליות את מהות הטיפול ההתנהגותי
  • ייעוץ למסגרות הכול - הערכת הצרכים, בניית תכניות עבודה, יישום התוכניות, מעקב לאורך התהליך
  • ביופידבק - טיפול הנעזר בציוד אלקטרונ מיוחד בכדי ללמוד את האדם ולהשיג שליטה אל התגובות הפיזיולוגיות של גופו
אבחון מקיף של מצבו הנוכחי של הלקוח במגוון תחומי חיים כמו :
  • תפקוד במיומנויות יום – יום – לבוש, רחצה, אכילה ועוד…
  • יכולת התקשורת הבינאישית – פנייה לחבר, פנייה לאדם זר, הכרות עם מעגלים חברתיים שונים ועוד
  • מיומנויות קוגניטיביות
  • התמצאות במרחב
  • תפקוד בקהילה – קנייה בחנות , חציית כביש, קריאת שלטים ועוד
          אלו רק חלק מן התחומים הנבדקים במהלך האבחון.

1

2

קביעת סדרי עדיפויות לטיפול – יחד עם המשפחה, ובהתחשב בצרכים השונים של הלקוח, קובעים לאילו תחומים באבחון תינתן קדימות ראשונית לטיפול, ואילו תחומים יטופלו בשלבים מתקדמים יותר.

3

ביצוע מפגשים טיפוליים בשטח – פעמים רבות, בכדי להשיג תוצאות יעילות, יש לבצע את התוכנית מספר פעמים בשבוע. המפגשים נערכים בסביבה הטבעית שבה צריכים לבצע את התרגולים. 

כך לדוגמא – אם התקבלה החלטה שיש צורך בלימוד רכיבה על אופניים – הלמידה תתרחש בפארק, ליד הבית, היכן שהלקוח ירכב בעתיד גם באופן עצמאי.

4

הכשרת הצוות ועזרה במציאתו – כאמור, לצורך הגברת יעילות התוכנית יש צורך במספר מפגשים שבועיים, בהם מתורגלים הנושאים השונים של התוכנית. את מפגשים אלו מעבירים חונכים אשר נפגשים עם הילד בביתו או בכל מקום אחר רלוונטי.

החונכים מבצעים את התרגולים שהגדרתי עבור , ואני אחראי להכשירם ולפקח שהם מבצעים את התרגולים כראוי.

5

קשר עם גורמי טיפול נוספים – את הלקוח מקיפים פעמים רבות גורמי טיפול רבים מתחומים שונים – כחלק אינטגרלי מתהליך התוכנית, ובכדי לשמור על אפקטיביות הטיפול אני דואג להתעדכן בנעשה עם הלקוח בטיפולים אחרים, ולעדכן את האנשים הרלוונטיים בהחלטות ובתרגילים שמקבל הלקוח כחלק מן התוכנית הביתית.

6

ביצוע מפגשי מעקב קבועים – אחת לתקופה, נערכים מפגשים עם כלל הצוות של התוכנית הביתית. במפגשים אלו אני עורך תצפית אחר התרגולים השונים שנקבעו ונותן משוב על אופן הביצוע.

בנוסף אני מחליט, בהתייעצות עם הצוות, על תרגולי ההמשך שיש להכניס לתוכנית.