לטפל בי - להופיע באתר לטפל בי למטפלים | למאמנים

הופעה באתר 'לטפל בי'

מאת: מיכל ילוז, אינפורמי בעמ
לטפל בי - מיכל ילוז

שמי מיכל ילוז, ואני הקמתי את אתר 'לטפל בי'
אתר שבו מופיעים מטפלים ומאמנים במטרה לקבל פניות של לקוחות.

הפחד הגדול של מטפלים ומאמנים שאני נתקלת בו יום יום:
"איך אני אדע שזה באמת עובד?
שלקוחות יוכלו להגיע אליי דרך 'לטפל בי'?"


אין דבר יותר כיפי מאשר לקבל צלצול או פניה במייל של מישהו שמעוניין בשירות שלך. נכון?

השאלה היא האם אתם מאמינים שתוכלו לקבל פניות ומה אתם מוכנים לעשות עבור זה?

אנחנו נותנים לכם דף מושקע מאוד שנראה כמו אתר אינטרנט של דף אחד. בנוסף, אנחנו נותנים לכם אפשרות לשלוח לנו 10 מאמרים בתחום ההתמחות שלכם בשנה! שזה עד 11 דפים (וכל שנה עוד 10) שגוגל סורק ודרכם אתם יכולים לקבל פניות.

האם תהיו מוכנים להצטלם צילום מקצועי כדי שתיראו מקצועיים בדף שלכם?
אם אתם לא יודעים לכתוב תוכן שמזמין לקוחות לפנות אליכם, האם תהיו מוכנים להשקיע בכתיבה שיווקית? נפנה אתכם בשמחה לצלמים וכותבי תוכן שיווקי מתאימים.

זה בסה"כ מה שצריך. 
ההשקעה שלך כדי להופיע ב'לטפל בי' היא מינימלית – לפי החל מ75 ₪/חודש פלוס מעמ (תלוי בתקופה שתופיעו). מה שנותר לך להשלים זה את התמונות והטקסטים לפי הנחיה שלנו. בתמונות תוכלו להשתמש גם לכל פלטפורמה אחרת כמו פייסבוק, פליירים וכו', כך שזה השקעה מלאה בעסק שלך ובעצמך.

אם עשית את כל זה, הדף שלך נראה מעולה (אנחנו מכינים לך אותו עם הטקסטים והתמונות ששלחתם לנו ואפשר גם וידאו והמלצות ועוד), יש סיכוי גבוהה מאוד שתקבלו פניות.

אם תוסיפו לזה גם את המאמרים המקוריים, הסיכוי שלכם לקבל לקוחות גדל ב-10% בכל מאמר שתשלחו ויפורסם. ובנוסף, אפשר לבקש לעדכן את הדף, להחליף תמונות או טקסטים במידת הצורך.

אתם בטח רוצים התחייבות לקבל פניות רלוונטיות. אז אין לנו אפשרות לתת לכם התחייבות כזו. מכיוון שהפניות בסופו של דבר תלויות בעיקר במה שיש לכם בדף, במי אתם.

מה שאנחנו ב'לטפל בי' עושים - אנחנו חושפים את הדף שלכם דרך גוגל אורגני.
אני יכולה להגיד שגוגל מאוד אוהב את אתר 'לטפל בי'  ואנחנו עולים ביטויים רבים בדף הראשון בגוגל. למשל נכון להיום – מטפלים אלטרנטיביים במקום ה-1, מטפלים NLP מקום 2.

חיפוש השם שלכם בגוגל, למי שמחפש עליכם המלצה – רוב הסיכויים שימצא אתכם במקום הראשון או לפחות בעמוד הראשון (אלא אם יש לכם שם נפוץ כמו אבי כהן). וגם אם אתם חושבים שזה לא חשוב בהמשך תגלו כמה זה חשוב.

רק לצורך השוואה, אם תשימו 10 ₪ ליום עבור פרסום ממומן בפייסבוק – זה השקעה של מינימום 300 ₪ בכל חודש, לא כולל דף שתצטרכו להכין שיעלה לכם כ-1200 ₪, ולא כולל איש מקצוע שיעשה את העבודה עבורכם.

ומה עם הפניות? בפייסבוק נתקלים בכם במקרה ולכן הרבה פעמים הפניות הן לצורך קבלת מידע בלבד ולא מתממשות ללקוח בפועל. בגוגל מחפשים פיתרון לבעיה ואם הגיעו אליך, הסיכויים לסגירה מגוגל גדולים פי 5!

לסיכום: אתם יכולים לקבל פניות כאשר תופיעו באתר 'לטפל בי' ואפילו למלא את הקליניקה, אך זה דורש גם שיתוף פעולה מצדכם (להכין תמונות וטקסטים מקצועיים), כדי שמטופלים או מתאמנים ירצו לפנות אליכם. 

אתר 'לטפל בי' בעל ותק של שנה ברשת האינטרנט וכבר הצליח להביא לחיבורים יפים בין מתעניינים למטפלים. מבחינת נראות, אין ספק שאתם מקבלים את ההופעה הכי משמעותית ורצינית באינטרנט כיום למטפלים ולמאמנים. ככל שיעבור הזמן, אתם תצברו ותק באתר ובגוגל והסיכויים שלכם לקבל יותר פניות יגדלו.

האתר מבוסס על ניסיון שצברנו במשך 13 שנים עם פורטל אנימל – שמציג מטפלים בעזרת בעלי חיים והביא לאלפי פניות של מתעניינים בתחומו. הרבה עבודה למטפלים והרבה תשובות למתעניינים.

אני אשמח לתת לכם את הבמה ב'לטפל בי' – כך שיכירו אתכם ויפנו אליכם.

איך מצטרפים? לוחצים כאן