לטפל בי - המצב העגום של המטפלים בישראל

המצב העגום של המטפלים והמאמנים בישראל

sad, sad, emoticon, smiley, face
"אני יודעת לטפל, אני באמת מטפלת מצוינת, אבל יש לי קושי להגיע לכאלו שלא מכירים אותי, או שמעו עליי ממקור ראשון, אני מאוד רוצה שהקליניקה שלי תצליח, אבל, איך עושים את זה?"

למה זה לא קורה? למה רוב המטפלים והמאמנים בישראל לא מצליחים למלא את היומן בטיפולים או אימונים.
למה הם מספרים לי שהם השקיעו בלימודים, למדו ולמדו, הוציאו תעודות בכל מיני תחומים והתמחויות, אבל בפועל הם בהישרדות יום יומית וכל הזמן רודפים אחרי מטופלים או מתאמנים? למה המצב שלהם כל כך עגום?

"הצפה" של מומחים ו"אלטרנטיבות" לשיווק, יכולה להיות מטעה. שכן, למטפלים או למאמנים הממוצעים בישראל אין באמת את הכלים לדעת מה יותר טוב עבורם, מה יעזור להם למלא את הקליניקה ולחיות ברווחה כלכלית, והאמת ששום קורס פרטי, במכללה או באוניברסיטה לא מכין אותם לחיים האמיתיים. אם הם בחרו במסלול של עצמאיים - הם צריכים לדעת לנהל עסק, והנקודה הקריטית ביותר בניהול העסק היא להביא פניות רלוונטיות שיהפכו ללקוחות.

אז, החלטנו לעשות לכם סדר:
כדי לקבל פניות צריך לרוב לפרסם פוסטים בתשלום. תקציב מינימלי לפייסבוק 10 ₪/יום = 300 ₪/חודש

צריך איש מקצוע שינסח מודעות ושיכוון את המודעות לקהל הרלוונטי לכם - זה עולה מינימום 1000 ₪/חודש

או לקחת קורס וללמוד איך לעשות בעצמכם, הבעיה שפייסבוק כל הזמן עושה עדכונים וצריך להמשיך ללמוד.

המודעה צריכה להפנות לדף נחיתה - עלות של דף נחיתה טוב - מתחילה ב-1200 ₪
הגענו להוצאה של 1300 ₪/חודש. לא כולל הכנת דף הנחיתה בעלות של 1200 ₪ + מעמ

והתוצאה - למרות ההשקעה הרבה, אם מגיעות פניות,  הרבה פניות לא רלוונטיות, אלא רק התעניינות בפרטים. מה שמבזבז לכם זמן יקר. לא מצדיק את ההשקעה.
אם השקעת באתר אינטרנט, בטח גילית שצריך לקדם אותו, זה לוקח זמן ולרוב תצטרך לקחת מישהו שמבין בזה, שיעשה לך מחקר מילות מפתח (איזה ביטויים יביאו לך הכי הרבה כניסות לאתר). ויקדם לך את האתר מינימום במשך חצי שנה. זה יעלה לך כ-1000 ₪/חודש. בדרך כלל אם המחיר נמוך מזה - כנראה שזה לא מספיק מקצועי, ואז זרקת את הכסף שלך.

או שתעשה קידום ממומן. זה יעלה לך גם 1000 ₪/חודש לאיש מקצוע וגם מינימום 500 ₪/חודש תקציב לגוגל
סה"כ 1500 ₪

ובכל מקרה מומלץ שהפרסום הממומן בגוגל יפנה לדף נחיתה, שעלותו כ-1200 ₪
הגענו להוצאה של 1500 ₪/חודש. לא כולל הכנת דף הנחיתה בעלות של 1200 ₪ + מעמ

והתוצאה - יותר ממוקדת, אם בחרתם באנשי המקצוע הטובים. אבל דיי יקר.

אינדקסים

אינדקסים הם אתרים המאגדים בתוכם דפי פרסום של מטפלים או מאמנים.

האינדקסים שאני נתקלתי בהם עד היום, מציעים לכם להעלות את הפרסום שלכם בעצמכם ואם אתם לא ממש מבינים איך זה צריך להיראות, הרבה פעמים מעלים תמונות וטקסטים שלא משדרים את מי שאתם באמת.

וגם אם בעלי האינדקסים מעלים עבורכם את הפרסום, ברוב האינדקסים דוחפים לכם מלא פרסומות באמצע הדף. מי שנכנס כבר לדף שלכם לא יכול לקרוא בריכוז, תוך כמה שניות יתפתה ללחוץ על אחד הקישורים לפרסומות - ואז איבדתם את הפנייה.
המחיר בין חינמי ל250 ₪/חודש + מעמ

והתוצאה - כמעט כל המטפלים יקבלו מעט פניות או לא יקבלו בכלל, בגלל העובדה שמי שנכנס לדף שלכם לא יוכל באמת להתרשם, לעיתים בלי תמונה, מלא פרסומות שמוציאות מהדף ולפעמים גם בלי טקסט שיווקי.
flower, flower, nature, plant

לטפל בי

'לטפל בי' הוא אתר בוטיק למטפלים ולמאמנים. מבוסס על קידום בגוגל, שהוא הקידום שמביא את הפניות הכי רלוונטיות. לא רק אנשים שמתעניינים בטיפול, אלא אנשים שבאמת רוצים להגיע לטיפול. 

הופעה בלטפל בי כוללת דף אינטרנטי "מיני-אתר" ממש כמו דף באתר אינטרנט, ללא פרסומות או הפניות לאתרים אחרים. זה מבטיח שמי שנכנס לדף שלכם, נשאר בדף שלכם ואם יתרשם מכם גם יפנה אליכם.

כדי שהמתעניין יתרשם מכם, ב"לטפל בי" הכנת הדף כוללת צילומים אצלכם בקליניקה, כולל איפור. וגם כתיבה שיווקית שתזמין את המתעניינים לפנות אליכם - את זה לא תקבלו בשום מקום אחר!
המחיר 250 ₪/חודש + מעמ

בשנה הראשונה עלות הכנת צילומי התדמית כולל איפור והכתיבה השיווקית - 1950 ₪ + מעמ חד פעמי

והתוצאה - הסיכוי הכי גבוה לקבלת פניות שיהפכו ללקוחות.

השוואה בין ערוצי שיווק אונליין למטפלים ולמאמנים

חשוב שתבינו שאף פלטפורמה לא יכולה להבטיח לכם כמות מסויימת של פניות, אך אל תתנו לאכזבות מהעבר להביא אתכם למסקנה, שאין לכם סיכוי להגיע לעוד מטופלים או מתאמנים רציניים. 

ישנם מספר פרמטרים שיסייעו לכם להגיע ליותר מטופלים או מתאמנים:

1. האם הגולש חיפש פיתרון לבעיה שלו ב"גוגל" והגיע אל הדף שלכם, או ש"נתקל" בכם במקרה כמו ב"פייסבוק"? זה לרוב ההבדל בין מתעניין שרוצה טיפול לבין מתעניין שרוצה רק לשמוע פרטים...

2. האם מי שנכנס לדף שלכם מבין מה אתם עושים? דף אסתטי הכולל צילומים מקצועיים בקליניקה שלכם שמראים מה אתם עושים בשילוב טקסטים שיווקיים. זה לרוב יעשה את ההבדל אם הגולש יבין שאתם יכולים לעזור לו ויפנה אליכם או שהוא לא יבין ולא יפנה אליכם.

3. האם יש לכם המלצות ו/או וידאו? זה יכול לחבר את המתעניין עוד יותר אליכם, להכיר אתכם ולחזק את הרצון שלו לפנות אליך.

4. האם יש קישורים יוצאים בדף שלכם? - כמו פרסומות, הפניות לפייסבוק וכו', קישורים כאלו יוציאו את הגולשים מהדף שלכם והם פשוט לא יפנו אליכם.

5. האם יש פרטי התקשרות - טלפון וטופס צור קשר בולטים שמזמינים את הגולש לפנות אליכם בדרך שנוחה לו? זמינות פרטי ההתקשרות יקלו על הגולש לפנות אליכם ויש סבירות גבוהה יותר שאכן יפנה.

אם אתם רוצים באמת שכל האפשרויות להגיע ליותר מטופלים, יהיו פתוחות בפניכם ובמחיר של שעת טיפול אחת בחודש, "לטפל בי" זו האפשרות הטובה ביותר שנותנת היום את כל מה שצריך כדי שתוכלו להגיע ליותר מטופלים, יותר פניות ממוקדות שניתן להפוך למטופלים או למתאמנים ובמחיר המשתלם ביותר.