לטפל בי - דגנית יערי - מטפלת הנעזרת בבעלי חיים

דגנית שני יערי

מטפלת הנעזרת בבעלי חיים, בנוער, נשים ואוטיזם

דגנית שני יערי
phone4, phone, contact, telephone, support, call

דגנית שני יערי

050-8090565

דגנית יערי
דגנית שני יערי -  מטפלת ומאמנת מומחית הנעזרת בבעלי חיים המתמחה בזוגיות, בנשים, בנוער ובאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים ומשפחותיהם. מנהלת מרכז אלו"ט בבן שמן ומקימת החטיבה הבוגרת, אחראית על תחום הטיפול בעזרת בעלי חיים באלו"ט.

בוגרת BA לימודי פסיכולוגיה ובעלת הסמכה בכירה בלימודי הוראה במכללת סמינר הקיבוצים, התמחות בתחום המדעים.
מורה מוסמכת בכירה בתחום המדעים. בוגרת לימודי 12 הצעדים להתמכרויות. מטפלת הנעזרת בבעלי חיים.

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים כמטפלת ומאמנת הנעזרת בבעלי חיים באוכלוסיות מגוונות - החל משירות בתי הסוהר (שם הקמתי והובלתי תהליכים עד 2016) ועד לאוכלוסיות על הרצף האוטיסטי במרכזים של ארגון אלו"ט - כיום, מנהלת מרכז יום בכפר הנוער בן שמן ומשלבת סטודנטים לטיפול בעזרת בעלי חיים וכלבנות טיפולית באלו"ט ברחבי הארץ.

בעלים ומנהלת את מרכז ההכשרות לצוותי הדרכה, "בין שחור ללבן" - בניית קורסים תהליכיים וסדנאות חד פעמיות לצוותי עבודה עם מאגר מרצים מקצועיים ביותר.

בונה מודלים חינוכיים/שיקומיים המסייעים לשינוי בתפיסה ובעמדות התנהגותיות, מעלה ביטחון עצמי ומכשירה מטפלים וסטודנטים.

מטפלת הנעזרת בבעלי חיים
מתמחה בנוער ונשים

חולון, ראש העין וכפר הנוער בן שמן

050-8090565 דגנית יערי

מטפלת הנעזרת בבעלי חיים, מתמחה בנוער ונשים

לפנייה ישירה לדגנית

מפתחת ויוצרת ערכות הקלפים "שחור ולבן" – קלפים מטאפוריים למפגשי טיפול, אימון וחינוך.

ערכת "מים - מה קורה שם?" ערכת קלפים המאפשרת שיח, ידע חוויה, שיתוף והקשבה בעזרת משחקים.

בין יוצרות הספר "טיפ טיפות ועוד טיפ". הספר מכיל מעל 100 הצעות מגוונות לפעילות המיועדות לכל מנחה, מטפל, מאמן, מדריך ולכל המשפחה.

יוצרת ערכת "ניווט יחסים" המסייעת לנווט את מערכות היחסים שלנו למקומות הנכונים לנו ולקיים תהליכים מיטיבים.

מרצה ומנחת קבוצות במוסדות וארגונים, סדנאות, הדרכות צוותים ומטפלים, כגון: שירות בתי הסוהר, לשכות רווחה ומכללות מובילות.

משלבת ומדריכה של סטודנטים ומטפלים - באלו"ט, ויצ"ו, בית אקשטיין, בתי ספר, כפרי נוער, שירות בתי הסוהר, עמותות שונות.

כתיבה ופרסום של מאמרים אקדמיים בכתבי עת שונים, בניית מודלים חינוכיים / שיקומיים המסייעים לשינוי בתפיסה ובעמדות התנהגותיות.